Sesja
W czwartek 17 grudnia odbyła się ostatnia w 2009 roku sesja Rady Miasta (o godz. 14.00, w sali Europejskiego Centrum Spotkań Seniorów i Osób Niepełnosprawnych, ul. Fabryczna 5).
Porządek posiedzenia :
1. Sprawy regulaminowe
a) otwarcie sesji,
b) przyjęcie porządku obrad.
c) przyjęcie protokołu z ostatniej sesji
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
3. Budżet Miasta na 2010 rok – podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Kostrzyn nad Odrą na 2010 rok :
a) odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem Burmistrza Miasta,
b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,
c) przedstawienie opinii komisji stałych Rady Miasta
d) dyskusję nad wnioskami i poprawkami zaproponowanymi przez komisje i ich przegłosowanie,
e) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
4. Podjęcie uchwał w sprawach :
a) przyjęcia programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Programu Przeciwdziałania Narkomanii i Programu Przeciwdziałania przemocy w Rodzinie na 2010 rok” (druk nr 1),
b) przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Kostrzynie nad Odrą na rok 2010 (druk nr 2),
c) zmian budżetu i w budżecie miasta na 2009 rok (druk nr 3),
d) wydatków budżetowych Miasta Kostrzyn nad Odrą, które w 2009 roku nie wygasają z upływem roku budżetowego (druk nr 4),
e) zatwierdzenia taryf opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i za zbiorowe odprowadzanie ścieków w mieście Kostrzyn nad Odrą (druk nr 5)
f) ustalenia planu pracy Rady Miasta, zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta oraz przyjęcia planów pracy Komisji stałych Rady Miasta na 2009 rok (druk nr 6).
g) Zmiany uchwały nr XXXVI/273/09 z dnia 03 listopada 2009 r. w sprawie przyjęcie „Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2009-2013”(druk nr 7),
h) zmiany uchwały Nr XXXVII/277/09 z dnia 12 listopada 2009 r. w sprawie ustalenia stawek opłaty od posiadania psów (druk nr 8).
5. Interpelacje i wnioski radnych.
6. Sprawy różne.