sesja Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą - 28 czerwca 2018 roku
28 czerwca 2018 r. (czwartek) od godz. 12.00 w sali Kostrzyńskiego Centrum Kultury „Kręgielnia” przy ul. Fabrycznej 5 odbyła się XL sesja Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą.
w dalszej części artykułu proponowany porządek obrad oraz projekty uchwał
Proponowany porządek obrad:
1. Sprawy regulaminow :
a) otwarcie sesji,
b) przyjęcie wniosków do porządku obrad,
c) przyjęcie protokołów z ostatnich sesji: Nr XXXVIII/18 z 10.05.2018 r., Nr XXXIX/18 z 29.05.2018 r.
2. Sprawozdanie z działalności Burmistrza.
3. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Kostrzyn nad Odra za 2017 rok :
a) sprawozdanie z wykonania budżetu za 2017 rok,
b) sprawozdanie finansowe,
c) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze o przedłożonym przez Burmistrza Miasta Kostrzyn nad Odrą sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2017 rok,
d) informacja o stanie mienia komunalnego,
e) podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Kostrzyn nad Odra za 2016 rok (druk nr 1).
4. Uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Kostrzyn nad Odrą absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za 2017 rok:
a) wniosek Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta,
b) opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze o wniosku Komisji Rewizyjnej o udzielenie absolutorium,
c) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta Kostrzyn nad Odrą absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za 2017 rok (druk nr 2),
5. Sprawozdanie z działalności MZK Sp. z o.o za rok 2017.
6. Informacja z działalności za rok 2017 r. oraz plany działalności Kostrzyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
7. Podjęcie uchwał w sprawach:
a) utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą: „Żłobek Miejski w Kostrzynie nad Odrą” oraz nadania statutu Żłobka Miejskiego w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 3),
b) zmieniająca uchwałę w sprawie określenia kryteriów wraz z liczbą punktów w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym (druk nr 4),
c) zasad udzielenia i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla nauczycieli, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, zatrudnionych w szkołach i przedszkolach, dla których Miasto Kostrzyn nad Odrą jest organem prowadzącym (druk nr 5),
d) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych (druk nr 6),
e) przyjęcia ”Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży Miasta Kostrzyn nad Odrą” (druk nr 7),
f) zmieniająca uchwałę w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (druk nr 8),
g) ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów alkoholowych oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą (druk nr 9),
h) wprowadzenia na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą czasowego zakazu sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych (druk nr 10),
i) przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy ulicy Kostrzyńskiej 17 w Kostrzynie nad Odrą (druk nr 11),
j) przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami Miasta Kostrzyn nad Odrą na lata 2018-2021 (druk nr 12),
k) czasowego wyłączenia terenów z prowadzenia działalności handlowej (druk nr 13).
l) zmiany uchwały budżetowej Miasta Kostrzyn nad Odrą na 2018 rok (druk nr 14).
m) przyjęcia projektu Uchwały Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą w sprawie przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Miasta Kostrzyn nad Odrą (druk nr 15).
8. Interpelacje i wnioski.
9. Sprawy różne.
projekty uchwał dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej tutaj