Zgłoszenia do udziału w debacie nad raportem o stanie miasta Kostrzyn nad Odrą za 2018 rok
Przewodniczący rady Miasta zawiadamia
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Burmistrz przedstawia Radzie Miasta Kostrzyn nad Odrą Raport o stanie miasta za rok 2018 w terminie do dnia 31 maja 2019 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim.
W debacie nad Raportem o stanie miasta Kostrzyn nad Odrą za 2018 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą.
Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie miasta Kostrzyn nad Odrą odbędzie się 27 czerwca 2019 r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 26 czerwca 2019 r. (środa), do godziny 15.30 w Biurze Rady Miasta – Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 4.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest do pobrania poniżej a także w Biurze Rady Miasta oraz w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta ul. Graniczna 2.
Przewodniczący
Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą
(-) Marek Tatarewicz