Informacja o złożonej ofercie w trybie art. 19a ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie- Międzynarodowy Dzień Seniora
Na mocy z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r., poz. 450 z późn. zm.) wpłynęła oferta na realizację zadania publicznego spełniająca ustawowo następujące warunki:
Wysokość dofinansowania lub finansowania zadania publicznego nie przekracza kwoty 10.000 zł.
Zadanie publiczne ma być realizowane w okresie nie dłuższym niż 90 dni.
Burmistrz Miasta Kostrzyn nad Odrą podaje do publicznej wiadomości informację o zadaniu:
Oferent: Zarząd Rejonowego Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów w Kostrzynie nad Odrą.
Zadanie: „Międzynarodowy Dzień Seniora”.
Wnioskowana kwota dofinansowania zadania: 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych zero groszy).
Termin realizacji zadania: 01.10.2019 r. – 31.10.2019 r.
Zgodnie z art. 19 a ustawy informacja o złożonej ofercie na okres 7 dni zamieszczana jest na tablicy ogłoszeń (pełna treść oferty dostępna w Wydziale Oświaty, Kultury i Opieki, ul. Graniczna 2, pok. 52), w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miasta www.kostrzyn.um.gov.pl, zakładka WSPÓŁPRACA Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Zgodnie z art. 19 a ust. 4 w/w Ustawy : każdy w terminie 7 dni od dnia zamieszczenia oferty - może zgłosić uwagi dotyczące oferty.