Bezpłatne szkolenie dla małych firm
Polska Fundacja Przedsiębiorczości – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz Kostrzyńskie Centrum Wspierania Biznesu (KCWB) mają zapraszają w dniu 17.06.2008r. na bezpłatne szkolenie „Jakość obsługi klienta w małej firmie”.
Celem szkolenia będzie poznanie elementów związanych z profesjonalną obsługą klienta, budującą dobry image firmy. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się ze znaczeniem jakości w obsłudze klienta oraz zagadnieniami związanymi z komunikowaniem się z klientem - jako jednym z kluczowych elementów warunkujących jakość obsługi. Rzetelnie poinformowany i właściwie obsłużony klient, dla którego sprzedawca będzie partnerem w interesach, wróci do firmy. Dokonywanie transakcji z wzorowo reprezentowaną firmą będzie dla niego przyjemnością.
Szkolenie adresowane jest do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również do właścicieli firm.
Szkolenie poprowadzi pan Dariusz Sobolewski – specjalista w dziedzinie marketingu, wykładowca PFP.
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych. Program szkolenia przesyłamy w załączeniu. Szkolenie odbędzie się w Kostrzyńskim Centrum Wspierania Biznesu w godz. od 10:00 do 15:00.
W celu rezerwacji miejsca dla Państwa Firmy, uprzejmie prosimy o imienne potwierdzenie przyjęcia naszego zaproszenia poprzez przesłanie zgłoszenia: faksem - 095 752 23 11, telefonicznie 095 752 17 75 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Z poważaniem, w oczekiwaniu na spotkanie
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!
Godzina | Temat zajęć |
10.00 – 10.15 | Powitanie uczestników i przedstawienie programu szkolenia |
10.15 – 11.30 |
Jakość obsługi klientów – wprowadzenie
- Obsługa klientów z punktu widzenia komunikacji |
11.30 – 11.45 | Przerwa na kawę |
11.45 – 13.15 |
Klienci
- Typy osobowości klientów |
13.15 – 13.30 | Przerwa na poczęstunek |
13.30 – 15.00 |
Praktyczne zasady obsługi klientów
- Standardy obsługi klientów Zakończenie szkolenia |