Wdrożenie i rozwój e-usług w administracji samorządowej oraz podnoszenie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Strona startowa serwisu miasta Kostrzyn nad Odrą
  • StartGłówna strona
  • SamorządUrząd, Rada Miasta
    • URZĄD MIASTA
    • Urząd MiastaInformacje teleadresowe
    • eUrządESP, Portal Mapowy, Elektroniczne Dzienniki Urzędowe
      • Informacja o plikach cookies
    • Ankieta ISO
    • Obwieszczenia
    • Ochrona danych osobowych
    • RADA MIASTA
    • Rada MiastaInformacje o radnych, komisjach i sesjach Rady Miasta
    • JEDNOSTKI MIASTA
    • Miejska Biblioteka Publiczna
    • Kostrzyńskie Centrum Kultury
    • Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Muzeum Twierdzy Kostrzyn
  • MiastoInformacje o mieście
    • DLA MIESZKAŃCÓW
    • Wydarzenia w mieście
    • Profilaktyka uzależnieńMiejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Czysta gminaGospodarka odpadami komunalnymi
    • Karta Dużej RodzinyKostrzyński Program Karta Dużej Rodziny
    • Rodzina 500+ i inne programyInformacje o 500+ i innych programach wsparcia rodzin
    • Razem bezpieczniejProgram Razem bezpieczniej
    • Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
    • Samorządny Kostrzyn Bezpłatny miejski biuletyn informacyjny
    • Stacja meteorologicznaStacja meteo MZK
    • Komunikacja miejska
    • Konsultacje społeczne
    • DLA PRZEDSIĘBIORCY
    • Oferta inwestycyjnaMapa ofert inwestycyjnych miasta
    • Targowisko Przygraniczne
    • Dla przedsiębiorcyInformacje przydatne dla przedsiębiorców
    • Znajdź firmęWyszukiwarki firm i instytucji
    • Przystanek Woodstock 2017
    • O MIEŚCIEHisoria, plan miasta, sport...
    • Miasto Kostrzyn nad Odrą
    • Plan miasta
    • Historia
      • Historia współczesna
      • Dzieje dawne
    • Stowarzyszenia
      • PRZYSZŁOŚĆ*
      • CZŁOWIEKIEM JESTEM*
    • Filmy i nagrania wideo
    • Budowa Parku Wodnego
    • Sport
    • Wybory i referenda
      • Archiwum akcji wyborczych
    • Projekty współfinansowane
    • Współpraca z org. pozarządowymi
    • Rewitalizacja miasta
    • Pol'and'Rock Festival 2019
    • E-Aktywni Mieszkańcy
    • Bazar Przygraniczny
  • Dla turystówInformacje turystyczne
    • Serwis dla turystówSerwis poświęcony turystyce w Kostrzynie nad Odra i okolicy
    • Stare Miasto i TwierdzaNajwiększa atrakcja turystyczna miasta
    • Baza turystyczna - mapa
    • Geografia
    • Historia miasta
    • Wspomnienia o Kostrzynie
    • Dokąd powędrować?
      • Szlaki turystyczne Kostrzyna i okolic
      • Raj dla wędkarzy
      • Park Narodowy "Ujście Warty"
      • Twierdza Kostrzyn
      • Stare Miasto
      • Sieć turystyczna "Twierdza Kostrzyn"
      • Inne ciekawe obiekty
    • Wirtualny spacerWirtualny spacer po Starym Mieście
    • Kontakt
  • BIPBiuletyn Informacji Publicznej
  • Przetargi i wykazyPrzetargi na nieruchomości

Artykuły

06 Maj
Opublikowano:
06 maj 2020
Odsłony:
334

Narodowy Fundusz Zdrowia

Pomocą psychologiczną dla osób w kryzysie związanym z zagrożeniem epidemicznym czy kwarantanną służą psychologowie, którzy dyżurują pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta. Dzwoniąc pod bezpłatny numer 800-190-590 możemy poprosić o przekierowanie rozmowy do dyżurującego przez całą dobę psychologa.

Ta szczególna forma pomocy skierowana jest do osób w kryzysie emocjonalnym, które źle znoszą odosobnienie, odczuwają stres lub lęk wywołany sytuacją zagrożenia epidemiologicznego. W takiej sytuacji wystarczy zadzwonić pod bezpłatny, całodobowy numer Telefonicznej Informacji Pacjenta
i poprosić o połącznie z psychologiem. Specjalista w trakcie telefonicznej rozmowy, przeprowadzi konsultację oraz w razie potrzeby wskaże dalszą ścieżkę postepowania np. konieczność konsultacji psychiatrycznej lub diagnozy pod kątem ewentualnej terapii.

Psychologowie, dyżurujący w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta, są dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Wsparciem będą również służyć psychologowie PZU Zdrowie, którzy posiadają bogate doświadczenie w udzielaniu zdalnej pomocy psychologicznej.

Telefoniczna Informacja Pacjenta- infolinia, pod numerem której  można uzyskać wszystkie niezbędne informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem, jest od początku epidemii jednym z głównych narzędzi komunikacji. Do tej pory konsultanci odebrali rekordowa liczbę - ponad pół miliona połączeń, z czego 300 tysięcy dotyczyło kwestii związanych z SARS-CoV-2.

- Bardzo się cieszę, że w trudnym czasie pandemii infolinia NFZ okazała się tak powszechnym i tak potrzebnym narzędziem komunikacji dla setek tysięcy Polaków. Dlatego reagując na zgłaszane potrzeby poszerzamy jeszcze zakres usług infolinii oferując wsparcie psychologiczne dla dzwoniących - przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Każdy kto będzie miał potrzebę rozmowy o swoich problemach może zadzwonić i poprosić o połączenie z psychologiem - podkreśla Adam Niedzielski, prezes Narodowego Funduszu Zdrowia.

Od początku funkcjonowania infolinii liczba telefonów wzrastała z tygodnia na tydzień, dlatego też, aby zachować płynność odbieranych połączeń sukcesywnie zwiększano liczbę konsultantów. Początkowo było ich ok. 100, teraz w szczytowych godzinach telefony odbiera ponad 300 osób. Wsparciem służą pracownicy call center innych instytucji oraz firm. Już wkrótce do tego grona dołączy grupa kilkudziesięciu wolontariuszy Polskiej Federacji Szpitali, która będzie wspierać funkcjonowanie Telefonicznej Informacji Pacjenta, udzielając odpowiedzi na pytania dotyczące SARS-CoV-2.

Połączenie z Telefoniczną Informacją Pacjentajest bezpłatne, a z konsultantami można połączyć się przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Do dyspozycji pacjentów jest również czat z konsultantem, obsługa w języku angielskim a także wideorozmowa z tłumaczem języka migowego.

Zadzwoń 800-190-590

Źródło: NFZ

Budowa Parku Wodnego

Lubuska Unia Światłowodowa

REWITALIZACJA MIASTA

e-aktywni

rodzina 500 plus
rodzina 500 plus
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
Karta Dużej Rodziny
Czyste środowisko w gminie

zdrowie1

mtk
Ekologia.pl - pogoda Kostrzyn nad Odrą
Indeks firm

Kontakt

Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn nad Odrą
 
tel. +48 95 727 81 00
fax +48 95 727 81 02
 
email: urzad@kostrzyn.um.gov.pl
 
przejdź do Biuletynu Informcji Publicznej miasta Kostrzyn nad Odrą

REDAKCJA SERWISU

ratusz.pl

RODO - Inspektor Ochrony Danych

Informujemy, iż od 13 lutego 2020 roku funkcję Inspektora Ochrony Danych dla Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą pełni pan Zbigniew Miszczak.

Dla Straży Miejskiej w Kostrzynie nad Odrą funkcję Inspektora Ochrony Danych od dnia 13 lutego 2020 roku pełni pan Zbigniew Miszczak.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych poprzez pocztę elektroniczną: inspektor@cbi24.pl

Klauzule informacyjne

Statystyka

Użytkowników:
16
Artykułów:
6854
Zakładek:
6
Odsłon artykułów:
20088228

Gmina Fair Play


logo Gmina Fair Play

Miasto Kostrzyn nad Odrą w roku 2006 znalazło sie w gronie laureatów Konkursu "Gmina Fair Play" i otrzymało wyróżnienie w kategorii miasteczek i małych miast.

Samorząd Przyjazny Firmom

 
2023  Kostrzyn nad Odrą   globbers joomla templates
top

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.