ZASADY OGÓLNE prowadzenia działalności gospodarczej podczas Pol’and’Rock Festival 2019 (dotyczy także działalności związanej z prowadzeniem „parkingów”)
przepisy prawa
- Uchwała Nr XXI/186/04 z dnia 24 czerwca 2004 r. w sprawie ustalenia przepisów porządkowych dotyczących prowadzenia handlu na terenie miasta Kostrzyna nad Odrą.
-Uchwala XXII/165/16 Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą z dnia 22 września 2016r w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą
- Uchwała Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą nr XIII/82/15 z dnia 5 listopada 2015r. wraz ze zmianami w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty targowej.
- Ustawa z dnia 26 października 1982r.o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( jt. Dz. U. 2018.poz.2137 ze zm.)
- Uchwała Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą Nr XL/313/14 z dnia 15 maja 2014 r. w sprawie ustalenia liczby punktów sprzedaży napojów zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) oraz zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą .
- Uchwała Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą nr IX/53/19 z dnia 27 czerwca 2019r.w sprawie wyłączenia terenów z prowadzenia działalności handlowej.
- Uchwała Rady Miasta Kostrzyn nad Odrą nr IX/56/19 z dnia 27 czerwca 2019r.w sprawie wprowadzenia na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą czasowego zakazu sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych.
DODATKOWE WYMAGANIA :
- Wymagania higieniczno-sanitarne – Powiatowa stacja sanitarno epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp.
- Warunki i wymagania dotyczące bezpieczeństwa pożarowego – Komenda Miejska PSP w Gorzowie Wielkopolskim.
- Wymagania niezbędne do uzyskania jednorazowej zgody na sprzedaż napojów alkoholowych.
Osoba chcąca prowadzić działalność gospodarczą (dot. również osób organizujących „tymczasowe parkingi”) na terenie miasta Kostrzyn nad Odrą w czasie trwania Pol’And’Rock Festival powinna:
1. W terminie do 24.07.2019 złożyć kompletny wniosek na :
A. Prowadzenie działalność handlowa lub gastronomiczna (załącznik 1)
jednorazowe zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych – jeśli dotyczy (załącznik 1a)
B. Organizacja tymczasowych niestrzeżonych miejsc postojowych „parkingów” (załącznik 2)
2. Otrzymać wstępną zgodę Burmistrza na prowadzenie działalności,
3. Uzyskać wszelkie zezwolenia zgodnie z zakresem działalności wymaganych przepisami szczegółowymi, w tym także:
- wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestracji w KRS
- Opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gorzowie Wlkp. o spełnieniu wymogów sanitarno-epidemiologicznych(ul. Kosynierów Gdyńskich 27 , 66-400 Gorzów Wlkp.)
- Pozytywnej opinii Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim o spełnieniu wymogów dotyczących ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa pożarowego
- zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych itp. (jeśli dotyczy)
- zawrzeć umowę (umowy winny być zawarte z podmiotami posiadającymi stosowne zezwolenia na prowadzenie tego typu działalności):
- na wywóz odpadów komunalnych
- na wywóz nieczystości płynnych (dotyczy organizatorów niestrzeżonych parkingów oraz osób prowadzących działalność gastronomiczną)
4. Do dnia 30.07.2019r. dokonać wpłaty : opłaty targowej ( wniosek zał. Nr 3) oraz przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych punktu 3,
5. Uzyskać ostateczną zgodę Burmistrza Miasta na prowadzenie działalności
· otrzymana zgoda ważna jest jedynie na określonym w niej terenie, w określonym czasie oraz na określoną powierzchnie handlową.
· zgodę należy przechowywać na terenie punktu handlowego i każdorazowo okazać przy kontroli przez upoważnione organy.
· Miejsce prowadzenia działalności należy oznakować w sposób widoczny identyfikatorem wydanym wraz zostateczną zgodę Burmistrza.