Wdrożenie i rozwój e-usług w administracji samorządowej oraz podnoszenie bezpieczeństwa teleinformatycznego
Strona startowa serwisu miasta Kostrzyn nad Odrą
  • StartGłówna strona
  • SamorządUrząd, Rada Miasta
    • URZĄD MIASTA
    • Urząd MiastaInformacje teleadresowe
    • eUrządESP, Portal Mapowy, Elektroniczne Dzienniki Urzędowe
      • Informacja o plikach cookies
    • Ankieta ISO
    • Obwieszczenia
    • Ochrona danych osobowych
    • RADA MIASTA
    • Rada MiastaInformacje o radnych, komisjach i sesjach Rady Miasta
    • JEDNOSTKI MIASTA
    • Miejska Biblioteka Publiczna
    • Kostrzyńskie Centrum Kultury
    • Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    • Muzeum Twierdzy Kostrzyn
  • MiastoInformacje o mieście
    • DLA MIESZKAŃCÓW
    • Wydarzenia w mieście
    • Profilaktyka uzależnieńMiejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
    • Czysta gminaGospodarka odpadami komunalnymi
    • Karta Dużej RodzinyKostrzyński Program Karta Dużej Rodziny
    • Rodzina 500+ i inne programyInformacje o 500+ i innych programach wsparcia rodzin
    • Razem bezpieczniejProgram Razem bezpieczniej
    • Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
    • Samorządny Kostrzyn Bezpłatny miejski biuletyn informacyjny
    • Stacja meteorologicznaStacja meteo MZK
    • Komunikacja miejska
    • Konsultacje społeczne
    • DLA PRZEDSIĘBIORCY
    • Oferta inwestycyjnaMapa ofert inwestycyjnych miasta
    • Targowisko Przygraniczne
    • Dla przedsiębiorcyInformacje przydatne dla przedsiębiorców
    • Znajdź firmęWyszukiwarki firm i instytucji
    • Przystanek Woodstock 2017
    • O MIEŚCIEHisoria, plan miasta, sport...
    • Miasto Kostrzyn nad Odrą
    • Plan miasta
    • Historia
      • Historia współczesna
      • Dzieje dawne
    • Stowarzyszenia
      • PRZYSZŁOŚĆ*
      • CZŁOWIEKIEM JESTEM*
    • Filmy i nagrania wideo
    • Budowa Parku Wodnego
    • Sport
    • Wybory i referenda
      • Archiwum akcji wyborczych
    • Projekty współfinansowane
    • Współpraca z org. pozarządowymi
    • Rewitalizacja miasta
    • Pol'and'Rock Festival 2019
    • E-Aktywni Mieszkańcy
    • Bazar Przygraniczny
  • Dla turystówInformacje turystyczne
    • Serwis dla turystówSerwis poświęcony turystyce w Kostrzynie nad Odra i okolicy
    • Stare Miasto i TwierdzaNajwiększa atrakcja turystyczna miasta
    • Baza turystyczna - mapa
    • Geografia
    • Historia miasta
    • Wspomnienia o Kostrzynie
    • Dokąd powędrować?
      • Szlaki turystyczne Kostrzyna i okolic
      • Raj dla wędkarzy
      • Park Narodowy "Ujście Warty"
      • Twierdza Kostrzyn
      • Stare Miasto
      • Sieć turystyczna "Twierdza Kostrzyn"
      • Inne ciekawe obiekty
    • Wirtualny spacerWirtualny spacer po Starym Mieście
    • Kontakt
  • BIPBiuletyn Informacji Publicznej
  • Przetargi i wykazyPrzetargi na nieruchomości
11 Gru

mikroporady.pl

łącze do serwisu mikroporady.plKącik przedsiębiorcyw serwisie mikroporady.pl  to miejsce, w którym Lokalny Mikro - Przedsiębiorca - uzyska w formie uporządkowanej: pomocne informacje, porady, formularze, wzory umów, informacje prawne, linki do instytucji wspierających mikro-przedsiębiorców, a także uzyska bezpłatne e-Porady, Konsultacje, w zakresie rozpoczynania i prowadzenia działalności gospodarczej etc.- kompendium narzędzi możliwych do przekazania w tej formie, pozwalających mikro-przedsiębiorcom uzyskać pożądane i przydatne informacje. Ze wszystkich dokumentów, instrukcji, regulaminów, porad, e-porad niezbędnych dla mikro- firm, które znajdują się w bezpłatnym i innowacyjnym serwisie www.mikroporady.pl  można korzystać bezpłatnie w nieograniczonym czasie.

21 Lut

E-akta - Komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składek

Komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składekZmiany w dokumentach ubezpieczeniowych

Od stycznia 2019 r. zmienią się niektóre dokumenty ubezpieczeniowe, a także pojawią się nowe.

Płatnik składek będzie przekazywać dodatkowy raport w zestawie dokumentów rozliczeniowych za dany okres rozliczeniowy ZUS RPA.

Czytaj więcej: E-akta - Komunikat dla firm zewnętrznych, np. biur rachunkowych, które obsługują płatników składek
21 Lut

E-akta - komunikat dla przedsiębiorców

E-akta - komunikat dla przedsiębiorców

Zmiany w okresie przechowywania akt pracowniczych

Od 1 stycznia 2019 r. będzie Ci łatwiej przechowywać akta pracownicze pracowników i zleceniobiorców.

Zdecydujesz, czy będziesz przechowywać i archiwizować dokumentację pracowniczą w formie papierowej czy elektronicznej. Dokumenty pracowników, których zatrudnisz po 2018 r., będziesz przechowywać tylko przez 10 lat. Będziesz również mieć możliwość, żeby skrócić z 50 do 10 lat okres przechowywania dokumentacji pracowniczej osób, które zatrudniłeś w latach 1999–2018.

Załączniki
Pobierz plik (ulotka.pdf)ulotka.pdf[Na czym polega projekt e-akta]2828 kB
Czytaj więcej: E-akta - komunikat dla przedsiębiorców
12 Paź

USŁUGI ROZWOJOWE DLA LUBUSKICH MMŚP

Czytaj więcej: USŁUGI ROZWOJOWE DLA LUBUSKICH MMŚP
22 Mar

serwis 6kroków.pl

6krokow logo

Portal 6krokow.pl został on stworzony dla wszystkich osób zainteresowanych założeniem i prowadzeniem własnej działalności gospodarczej. Zawiera on różnorodne poradniki oraz wartościowe informacje z zakresu prawa, marketingu i ekonomii - wprowadzając tym samym swoich czytelników do świata świadomego biznesu.
W jasny, czytelny i prosty sposób staramy się tłumaczyć zawiłości prowadzenia własnej firmy.

Serwis powstał w celu:
• wsparcia rozwoju przedsiębiorczości lokalnej w szczególności gminach takich jak Państwa,
• promocji przedsiębiorczości wśród osób młodych i bezrobotnych,
• podnoszenia świadomości biznesowej osób chcących założyć własną firmę,
• dostarczania praktycznych porad dotyczących prowadzenia własnej firmy,
• udostępnienia niezbędnych narzędzi do prowadzenia firmy np. wzorów dokumentów, narzędzi marketingowych wspierających planowanie oraz prowadzenie firmy.

20 Sty

Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego w Zielonej Górze

kuil
Cele:
- kształcenie ogólne i zawodowe na poziomie szkoły średniej dla dorosłych w systemie wieczorowym i zaocznym;
- kształcenie zawodowe na poziomie szkół policealnych dla dorosłych w systemie stacjonarnym, wieczorowym i zaocznym;
- kształcenie ogólne na poziomie gimnazjum dla dorosłych;
- kursy przyuczające do zawodu, dokształcające i aktualizujące wiedzę z różnych dziedzin nauki poprzez kształcenie w systemie edukacji niestacjonarnej.
Kontakt:
ul. Długa 13
Zielona Góra, 65-401
(004868) 453-01-33
strona internetowa: www.cku.zgora.pl
20 Sty

Fundacja Innowacji i Rozwoju

fiir

Cele:
- wspieranie organizacyjne, rzeczowe i finansowe na rzecz organizacji i podmiotów prowadzących działalność innowacyjno - wdrożeniową i realizujących nowatorskie rozwiązania.;
- świadczenie pomocy metodycznej w procesie wdrażania przedsięwzięć innowacyjno - wdrożeniowych i nowatorskich rozwiązań;
- organizowanie, wspieranie, finansowanie kursów, wykładów, seminariów, sympozjów, konferencji, pokazów, wystaw, odczytów i szkoleń specjalistycznych dla podmiotów i osób zainteresowanych realizacją celów statutowych Fundacji;
- organizowanie i finansowanie konferencji, zjazdów, spotkań promujących współpracę z krajowymi i zagranicznymi instytucjami w zakresie tematyki będącej przedmiotem zainteresowania Fundacji;
- wsparcie doradcze i metodyczne dla organizacji i podmiotów planujących wdrożyć lub wdrażających rozwiązania innowacyjne;
-promowanie i wspieranie podmiotów i projektów innowacyjnych na rynku kapitałowym ze szczególnym uwzględnieniem krajowego rynku kapitałowego;
- doradzanie organizacjom oraz podmiotom w zakresie pozyskiwania i finansowania przedsięwzięć o charakterze innowacyjnym;
- prezentowanie i promowanie idei innowacji w mediach oraz środkach masowego przekazu;
- organizowanie rankingów, konkursów promujących ideę innowacji oraz innych cele statutowe Fundacji.
- prezentowanie krajowego dorobku w dziedzinie innowacyjno - wdrożeniowej oraz nowatorskich rozwiązań technicznych, technologicznych i organizacyjnych na forum międzynarodowym we współpracy z organizacjami i podmiotami krajowymi i zagranicznymi;
- prowadzenie baz danych w zakresie tematyki stanowiącej przedmiot zainteresowania Fundacji oraz opiniowanie dokumentów i opracowań;
- przygotowywanie oraz wydawanie publikacji w formie książek, opracowań, czasopism oraz innych wydawnictw dotyczących celów statutowych Fundacji.
- prowadzenie "Inkubatorów innowacji" promujących i wspierających działalność innowacyjną;
- propagowanie wykorzystywania w swojej bieżącej działalności przez mikro, małe, średnie firmy innowacyjnych rozwiązań oraz systemów zarządzania opartych o normy i standardy międzynarodowe;
- opiniowanie dokumentów i opracowań z zakresu innowacji oraz z zakresu innych celów statutowych Fundacji;
- organizowanie, wspieranie oraz finansowanie spotkań, imprez o charakterze rekreacyjnym, sportowym, promujących kulturę oraz edukację, wzmacniających wszechstronny rozwój społeczeństwa ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych oraz grup społecznie zagrożonych lub społecznie wykluczonych.

Kontakt:
BIURO FUNDACJI
Al. Jerozolimskie 87
02-001 Warszawa
tel.(022) 621-30-00
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

strona internetowa: www.fiir.org.pl

20 Sty

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

logo_parp

Cele:
- kreowanie postaw przedsiębiorczych;
- wsparcie i rozwój konkurencji przedsiębiorców, kadr, otoczenia biznesu;
- działalność badawczo-analityczna;
- w perspektywie finansowej obejmującej lata 2007-2013 Agencja jest odpowiedzialna za wdrażanie działań w ramach trzech programów operacyjnych Innowacyjna Gospodarka, Kapitał Ludzki i Rozwój Polski Wschodniej.
Kontakt:

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul. Pańska 81/83
00-834 Warszawa
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

strona internetowa:www.parp.gov.pl

20 Sty

Lubuski Punkt Konsultacyjny

lpk

Cele:
Punkt Konsultacyjny dla przedsiębiorców i osób zamierzających rozpocząć działalność gospodarczą świadczy bezpłatne usługi informacyjne w zakresie:
• podejmowania działalności gospodarczej,
• wykonywania działalności gospodarczej, w tym obowiązki podatkowe, zatrudnianie pracowników, finansowanie działalności, kontrola przedsiębiorstw, rezygnacja z prowadzenia działalności gospodarczej,
• charakterystyki poszczególnych źródeł finansowania, w tym przedstawienie możliwości uzyskania wsparcia finansowego na realizację projektu i inne informacje istotne z punktu widzenia ubiegania się o wsparcie finansowe na realizację projektu,
• informacji nt. możliwości i zasad skorzystania z usług specjalistycznych
• informacji nt. możliwości i zasad skorzystania z dofinansowanych szkoleń
• informacji teleadresowych instytucji otoczenia biznesu
• wskazanie instytucji, które posiadają bazy danych
Osobom zainteresowanym uzyskaniem wsparcia nasi konsultanci pomogą :
• wybrać właściwy program jako źródło finansowania planowanego przedsięwzięcia,
• udzielą wskazówek na temat zasad wypełniania wniosku o udzielenie dotacji,
• wyjaśnią jakie kryteria formalne i administracyjne należy spełnić ubiegając się o wsparcie

Kontakt:
Lubuski Punkt Konsultacyjny
ul. Sikorskiego 95
66-400 Gorzów Wlkp.
tel./fax (095) 720 73 25

Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Kostrzynie nad Odrą
66-470 Kostrzyn
ul. Kopernika 4a
tel./fax. (095) 727 96 68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Strona internetowa: www.zdz.gorzow.pl

20 Sty

Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych

anioly_biznesu

Cele:
- prowadzenie działalności naukowo - badawczej;
- wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw;
- wspieranie rozwoju przedsiębiorczości;
- wspomaganie przedsiębiorców w poszukiwaniu kapitału zewnętrznego;
- wspieranie rozwoju wspólnot i społeczności lokalnych;
- wspieranie nauki, oświaty i wychowania.

Kontakt:
Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych
ul. Nowa 5
66-400 Gorzów Wlkp.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

strona internetowa: www.psab.pl

Więcej artykułów…

  1. Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Strona 1 z 2

  • start
  • poprz.
  • 1
  • 2
  • nast.
  • koniec

Budowa Parku Wodnego

Lubuska Unia Światłowodowa

REWITALIZACJA MIASTA

e-aktywni

rodzina 500 plus
rodzina 500 plus
Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
Karta Dużej Rodziny
Czyste środowisko w gminie

zdrowie1

mtk
Ekologia.pl - pogoda Kostrzyn nad Odrą
Indeks firm

Kontakt

Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
ul. Graniczna 2
66-470 Kostrzyn nad Odrą
 
tel. +48 95 727 81 00
fax +48 95 727 81 02
 
email: urzad@kostrzyn.um.gov.pl
 
przejdź do Biuletynu Informcji Publicznej miasta Kostrzyn nad Odrą

REDAKCJA SERWISU

ratusz.pl

RODO - Inspektor Ochrony Danych

Informujemy, iż od 13 lutego 2020 roku funkcję Inspektora Ochrony Danych dla Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą pełni pan Zbigniew Miszczak.

Dla Straży Miejskiej w Kostrzynie nad Odrą funkcję Inspektora Ochrony Danych od dnia 13 lutego 2020 roku pełni pan Zbigniew Miszczak.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych poprzez pocztę elektroniczną: inspektor@cbi24.pl

Klauzule informacyjne

Statystyka

Użytkowników:
16
Artykułów:
6854
Zakładek:
6
Odsłon artykułów:
19982689

Gmina Fair Play


logo Gmina Fair Play

Miasto Kostrzyn nad Odrą w roku 2006 znalazło sie w gronie laureatów Konkursu "Gmina Fair Play" i otrzymało wyróżnienie w kategorii miasteczek i małych miast.

Samorząd Przyjazny Firmom

 
2023  Kostrzyn nad Odrą   globbers joomla templates
top

Informacje o plikach cookie

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.